RETUR

Du har 14 dagers angrerett på alle varer. 

Slik gjør du for å returnere varen:

  1. Send oss en epost eller kontakt oss og gi oss beskjed om din retur.
  2.  Fyll ut angreskjemaet som du har mottatt på epost sammen med ordrebekreftelsen.
  3. Send pakken tilbake til oss, du finner adressen på angreskjemaet. Husk å legge ved telefonnummer så får vi raskere hentet ut returen din. Returkostnadene og ansvar bæres av kjøper, vi anbefaler forsikret og sporbar pakke. Postens Norgespakke er forsikret opp til 10 000kr, og Posten levering neste dag er forsikret opp til 50 000kr*.
  4. Behandlingstiden for returer er 1-2 uker. Så fort vi har behandlet din retur får du en oppdatering fra Klarna/Vipps. Om du har valgt faktura som betalingsmåte, kan du logge deg inn på klarna.no eller direkte i Klarna-appen for å utsette forfallsdatoen på din retur slik at du ikke får purregebyr i mellomtiden.
  5. Vil du bytte til en annen vare? Gi oss beskjed så hjelper vi deg. 

Når vi har mottatt pakken i retur, og godkjent den, vil beløpet for varen(e) bli refundert i Klarna til din konto innen 2-10 virkedager ved kortbetaling. Refusjonstiden kan variere ut i fra hvilken bank eller kortutsteder du har. 

*Med forbehold om at Posten kan endre sine tjenester

RETURPOLICY

En retur forutsetter at varen er i sin fulle stand og helt ubrukt av deg, samt at alt av tilbehør og eventuell emballasje og tags er på. Når vi mottar varen i retur sammenligner vi den med bildene som ble tatt før den ble sendt. Har varen fått nye flekker, riper eller er tilskitnet på annen måte vil vi anse produktet som brukt. Tilbehør som original eske må ikke brukes som forsendelsesemballasje da denne regnes som en del av varen. Dersom esken har fått nye flekker, riper eller tilskitnet på annen måte vil vi anse produktet som brukt.